Oldalak

2011. május 2., hétfő

Meglepi!!!:D

Hali!!:)

Ez a fejezet most Rob szemszögéből lesz!!
Előre mondom ne nagyon szokjátok meg ezt!!
Nem terveztem Rob szemszögéből írni de ezt most nem hagyhattam ki!!
Jó olvasást hozzá!:D
Kérek komot!!
Vicky ez a feji most a tiéd!! :D (mivel annyira vártad!;D)


4. fejezet (Part 2.)

Rob szemszöge:


- Megkezdtük a leszállást! Kérjük kapcsolják be öveiket!-keltem fel a pilóta kérésére.

Azonnal bekapcsoltam az övemet és felkeltettem Kallent is. Nem tagadom igenis izgatott voltam. Szerettem volna már találkozni Emmával. Nikk annyit mesélt már róla, hogy szerintem jobban ismerem már mint ő saját magát. A telefon beszélgetés is hatással volt rám. Kire nem lett volna? Olyan gyönyörű hangja van.Kall szerint bediliztem. Szerinte olyan régen voltam már nővel - sajnos ez igaz - hogy nekem már mindegy a világ legrondább nőjével is képes lennék lefeküdni. Csak hogy én komoly kapcsolatra vágyom. Elég idős vagyok már, hogy megállapodjak. Fiatal koromban mindig is fiatal apuka akartam lenni. Sajnos ez már nem fog teljesülni.

A leszállás zökkenő mentesen ment. Ahogy leszálltunk a gépről szinte rohanva indultam el a fő épület felé. Kall a hátam mögött volt és szó szerint röhögött rajtam. A baj csak az, hogy ezt ő nem érti. Nem ő beszélt Vele hanem Én! Nem ő hallotta az Ő hangját hanem Én! Nem értheti addig míg nem találkozik vele.Szerintem rosszabb vagyok mit egy tini. Sose láttam ezt a lányt de már pusztán a hangjával levett a lábamról. Ezek után persze, hogy kíváncsi vagyok rá!! A fő épület előtt egy csomó papparrazzival találtuk szembe magunkat. Miután átverekedtük magunkat keresni kezdtük a csajokat. Szerencsére a fotósok nem jöhettek be mert a testőrök elállták az utat amiért igazán hálás voltam. Utáltam ezt a sok firkászt és teljesen kiakadok, ha folyton a nyomomban vannak. Kall szerint már megszokhattam volna csak, hogy ezt nem lehet megszokni!!!

- Hol vannak?-kérdezte Kallen.
- Honnan tudjam?

Ez hülye. Én ezt honnan tudnám?! Mi vagyok én? Lehet, hogy egy kicsit késnek.
Kall elindult egy pad felé. A bőröndöket lerakta a pad mellé majd elővéve gy újságot leült rá. Követtem.
Nem tudom meddig röhögtünk azokon a marhaságokon amiket a hülye újságírók írtak de úgy éreztem mintha figyelnének.

Tudom már megszokhattam volna de ez más volt.
 Felnéztem.
 Egy gyönyörű kék szempárral néztem farkasszemet. Kall követte a tekintetem miután észrevette hogy nem figyelek rá.Felállt majd elindult a csal felé. Mit csinál? Hisz ez egy vadidegen! Végül is nem érdekel mit csinál. A lényeg hogy engem néz és az én tekintetem tartja fogva.

 Pár perccel utána vettem észre hogy a lány mellett ott áll Ash és Nikk is. De barom vagyok. Ez Ő!!
Gyönyörű volt. Végül is mire számítottam?! Nikk mondta, hogy csak úgy döglenek érte a pasik. Most már értem, hogy miért. Szőkés barna hullámos haja két oldalt omlott le vállára egészen a háta közepéig. Hajában volt a napszemüvege is ami még jobban kiemelte szív alakú arcát.Nem volt rajta sok smink. Nem is kellett rá, hisz gyönyörű volt. Körülbelül olyan magas mint Nikk. És az a test...

Még kielemeztem magamban Kall üdvözölte a lányokat és Emmát is. Ash a nyakamba ugrott és össze-vissza puszilgatott. Nekem is hiányzott.De nem nagyon érdekelt. Mert még mindig Emmával voltam elfoglalva. Le sem vettem róla a szemem. Nem tudom hogyan került mellém Kallen csak azt éreztem, hogy megbök a könyökével és a csajok csak kuncogtak.
Most vettem csak észre, hogy annyira lehidalt Emma látványa hogy még a számat is nyitva felejtettem. Szegény. Biztos nem érti miért nézem tátott szájjal, mert teljesen zavarba jött. Olyan piros lett az a gyönyörű arca mint Ash piros felsője.

Összeszedtem magam és egy féloldalas mosoly kíséretében elindultam felé. Na most mutasd meg Rob!
Mikor elé értem udvariasan bemutatkoztam, de persze fölöslegesen mert engem mindenki ismer....pont Ő nem fog felismerni. De egy barom vagyok...

- Hello! Robert Pattinson vagyok! Nagyon örülök!-mondtam majd miután visszanyerte eredeti színét rám mosolygott és kezet is rázott.
-Én is! Emma Hunter.

De szép neve van...
Na ne már! Szedd össze magad Rob!! Olyan nyálas vagyok!! De akkor is! Tetszik a neve!
Miután túl voltunk a bemutatkozáson elindultunk. Már a kocsiban ültünk útban Emma és Nikk házához amikor Ash egy olyan ötlettel állt elő ami nekem a véget jelenti!

-Srácok! Elmegyünk vásárolni?-nézett ránk azzal az aranyos boci szemekkel amit csak akkor használ ha valamit nagyon akar!

Összenéztünk Kallennal és felnyögtünk. Pont piros volt ezért mind a három lány kérdőn nézett ránk.Most mit mondjunk? Nem kösz lányok de mi inkább nem mennénk de úgyis elráncigálnának minket ami ha jobban belegondolok nem is lenne olyan rossz. Emma miatt. de nem! Utálok vásárolni és nem érdekel de én nem megyek!
Miután hangot is adtam ennek, mind a hárman visszafordultak és egészen Emma házáig meg sem állva egy szót sem szóltak. Baj van! Nagy baj.

Jobb lett volna ha befogom. Utálom ha a csajok hisztiznek. Volt már olyan, hogy egy egész hétig nem beszéltünk mert nem mentem el Ash egyik bulijába mert inkább kialudtam magam. Könyörgöm másnap díj kiosztom volt. De persze erre senki sincs tekintettel.
Hogy fogom én ezeket kibékíteni?
Miután mindenki bepakolt beültünk Emma hatalmas kocsijába ami szerintem hét embernek is nagy lett volna. Később kiderült, hogy direkt erre az alkalomra bérelte mert nem fértünk volna el.

Igen Ő hozzám szólt. Kedvelem a csajt! Ash és Nikk viszont még mindig meg voltak sértődve. Em próbálta felvidítani őket ha majd odaérünk akkor elmegyünk vásárolni is. Ez egy kicsit jobb kedvre derítette őket de még mindig nem szóltak hozzám. Az út hosszú ám annál jobb volt. Rengeteget beszélgettünk Emmel. Már kezdett besötétedni mikor a többiek elaludtak. Nem csodálom hisz reggeltől úton voltunk.
Emma mögött ültem így a visszapillantó tükörben lebukás nélkül tudtam csodálni. Vagyis csak hittem mert miután 5 percig bámultam észrevette. Belenézett a tükörbe majd vissza az útra.
 Elmosolyodott.

- Mi érdekes van rajtam Rob?-halkan kérdezte mert mellette Nikk mellettem pedig Ash és Kall aludt.
- Gyönyörű vagy!-csúszott ki a számon.

Na tessék! Gratulálok! Jó nagy marha vagy Rob!
Azt hittem hozzám fog vágni valamit mert ezt mondtam. Barátja van és én meg itt nyomulok! Bassza meg Rob!
Helyette viszont elpirult. Láttam a tükörben!
Ilyenkor a legszebb!

-Köszönöm!-nézett bele a visszapillantó tükörbe egyenesen a szemembe.
 Olyan áhítattal és kislányos bájjal nézett rám hogy én itt és most döntöttem el: Nekem Kell Ez a Lány!!!






/A következő rész hétvégén jön!:)/

3 megjegyzés:

  1. Szia Amy!!!!
    Imádom!! Imádom!!! Nagyon jó!!!! Köszönöm szépen az ajánlást!!! Hidd el, hogy pont matek vizsga előtt olvastam el a töridet és kicsit javított a kedvemen, mert halálra izgulom magamat a vizsga miatt.
    Annyira örülök, hogy Rob szemszögéből írtál, végre Őt is megismerhetjük. S az utolsó mondat k*rva jó. Imádom!!!
    Gratula hozzá! Puxim

    VálaszTörlés
  2. Szia!:D
    Én köszönöm, hogy olvasol!!:)
    Remélem,hogy jól sikerült a matek vizsgád!! Örülök hogy jobb kedved lett!!:)
    A baj csak az, hogy inkább Em szemszögéből lesznek fejik, de ha már nagyon unom áttérek Robra is!! Remélem így jó lesz..:D
    Köszönöm a komot és sok sikert a vizsgádhoz!!
    Puss
    Amy

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    mikor lesz folytatás??? Már nagyon várom!!
    Puxim

    VálaszTörlés